.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران :
آیت الله جوادی آملی افتخار جهان اسلام است
ما افتخار می کنیم این اندیشمند از لحاظ جغرافیایی از خطه مازندران است اما شعاع وجودی حضرت آیت الله جوادی آملی و موقعیت برجسته علمی معرفتی، فلسفی و قرآنی ایشان اختصاصی به استان مازندران ندارد.
آیت الله جوادی آملی افتخار جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به شخصیت علمی و برجسته حضرت آیت الله جوادی آملی از وی به عنوان افتخار جهان اسلام و تشیع یاد کرد.

به گزارش رسا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که با حضور حضرت آیت الله جوادی آملی در دفتر این استاد برجسته حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به شخصیت علمی و معنوی این اندیشمند برجسته جهان اسلام ابراز داشت: حضرت آیت الله جوادی آملی افتخار جهان اسلام و تشیع است.

وی ابراز داشت: ما افتخار می کنیم این اندیشمند از لحاظ جغرافیایی از خطه مازندران است اما شعاع وجودی حضرت آیت الله جوادی آملی و موقعیت برجسته علمی معرفتی، فلسفی و قرآنی ایشان اختصاصی به استان مازندران ندارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در زمینه تفسیر قرآن کریم ابراز داشت: امیدواریم این استاد برجسته حوزه علمیه قم هر چه سریعتر تفیسر خود را به پایان برساند.

امام جمعه ساری ابراز داشت: ما از حضرت آیت الله جوادی آملی انتظار داریم در عین حال که در کسوت مرجعیت هستند رساله نیز منتشر کنند.

آیت الله طبرسی تاکید کرد: بعد از ارتحال حضرت آیت الله بهجت جامعه انتظار دارد حضرت آیت الله جوادی آملی رساله بدهد و ما نیز این خواهش را از این مرجع تقلید داریم.

بر پایه این گزارش حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های فرهنگی این استان ارائه کرد و گفت: امیدواریم در سال 89 بتوانیم کنگره تجلیل از شخصیت آیت الله جوادی آملی را در مازندران برگزار کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.